menu

Want wat voor jou een goede dag maakt, weet je zelf het beste. Door samen te praten en open te staan voor elkaars meningen, leren we van elkaar. Dat helpt ons om verder te komen en de professionele service te kunnen leveren waar we voor staan.

Wij geven stem aan cliënten en hun netwerk via cliëntmedezeggenschap, vertegenwoordigers medezeggenschap, onze vertrouwenspersonen en onze klachtencommissie. Zij praten mee en geven advies over de zorg en ondersteuning die wij bieden. Uiteraard is er voor onze medewerkers een ondernemingsraad.

Cliëntmedezeggenschap

Uiteraard wil je als cliënt, familielid of vertegenwoordiger van een cliënt graag meedenken, meepraten en invloed hebben op wat er gebeurt bij de Hartekamp Groep. En dat willen wij ook. Want door te horen wat jij wilt en vindt, kunnen wij onze zorg afstemmen op jouw wensen. Zo zorgen we ervoor dat jij als cliënt iedere dag weer een goede dag hebt.

Ben je cliënt? Dan kun je lid worden van een cliëntenraad. Voor familieleden of vertegenwoordigers van cliënten zijn er vertegenwoordigersraden. Deze raden overleggen met de Raad van Bestuur, het management en elkaar. Ze bespreken zaken die belangrijk zijn voor de cliënten. En ze komen voor de gemeenschappelijke belangen van cliënten op. Ook adviseren ze de organisatie over onderwerpen die gaan over de kwaliteit van de zorg.

Medezeggenschap van cliënten is per locatie anders geregeld. Zo mogelijk door cliëntenraden en anders door vertegenwoordigersraden. Op je locatie weten ze hier meer over.

Centrale Cliëntenraad (CCR)

In de Centrale Cliëntenraad zitten cliënten die wonen of dagbesteding hebben bij de Hartekamp Groep.

Contact

Wil je meer informatie over de Centrale Cliëntenraad? Neem dan contact met ons op.

Centrale Vertegenwoordigersraad (CVR)

De Centrale Vertegenwoordigersraad bestaat uit familieleden en andere vertegenwoordigers van cliënten die wonen of dagbesteding hebben bij de Hartekamp Groep. Zeven keer per jaar is er een gesprek met de Raad van Bestuur over ontwikkelingen in de Hartekampgroep. Hierbij geeft de CVR gevraagd en ongevraagd advies.

In de Wet Medezeggenschap Cliënten Zorginstellingen staat welke taken en bevoegdheden de CVR heeft.

Contact

Heb je vragen, opmerkingen of onderwerpen die belangrijk zijn voor het algemeen belang van alle cliënten van de Hartekamp Groep? Wil je meer weten over de werkzaamheden van de CVR? Of denk je erover zelf lid te worden van de CVR? Neem dan contact met ons op.

 

Zo bereikbaar mogelijk.

Vragen? Neem contact met ons op.
023 - 510 1400
Mail
Zorg aanvragen
Locaties