fbpx

Want wat voor jou een goede dag maakt, weet je zelf het beste. Door samen te praten en open te staan voor elkaars meningen, leren we van elkaar. Dat helpt ons om verder te komen en de professionele service te kunnen leveren waar we voor staan.

Wij geven stem aan cliƫnten en hun netwerk via cliƫntmedezeggenschap, vertegenwoordigers medezeggenschap, onze vertrouwenspersonen en onze klachtencommissie. Zij praten mee en geven advies over de zorg en ondersteuning die wij bieden. Uiteraard is er voor onze medewerkers een ondernemingsraad.

Cliƫntmedezeggenschap

Uiteraard wil je als cliƫnt, familielid of vertegenwoordiger van een cliƫnt graag meedenken, meepraten en invloed hebben op wat er gebeurt bij de Hartekamp Groep. En dat willen wij ook. Want door te horen wat jij wilt en vindt, kunnen wij onze zorg afstemmen op jouw wensen. Zo zorgen we ervoor dat jij als cliƫnt iedere dag weer een goede dag hebt.

Ben je cliƫnt? Dan kun je lid worden van een cliƫntenraad. Voor familieleden of vertegenwoordigers van cliƫnten zijn er vertegenwoordigersraden. Deze raden overleggen met de Raad van Bestuur, het management en elkaar. Ze bespreken zaken die belangrijk zijn voor de cliƫnten. En ze komen voor de gemeenschappelijke belangen van cliƫnten op. Ook adviseren ze de organisatie over onderwerpen die gaan over de kwaliteit van de zorg.

Medezeggenschap van cliƫnten is per locatie anders geregeld. Zo mogelijk door cliƫntenraden en anders door vertegenwoordigersraden. Op je locatie weten ze hier meer over.
Je kunt ook een mail sturen bij vragen of als je meer informatie wilt: medezeggenschap@hartekampgroep.nl

Centrale Cliƫntenraad (CCR)

In de Centrale Cliƫntenraad zitten cliƫnten die wonen of dagbesteding hebben bij de Hartekamp Groep.

Contact

Wil je meer informatie over de Centrale Cliƫntenraad? Neem dan contact met ons op.

Centrale Vertegenwoordigersraad (CVR)

De Centrale Vertegenwoordigersraad bestaat uit familieleden en andere vertegenwoordigers van cliƫnten die wonen of dagbesteding hebben bij de Hartekamp Groep. Zeven keer per jaar is er een gesprek met de raad van bestuur over ontwikkelingen in de Hartekamp Groep. Hierbij geeft de CVR gevraagd en ongevraagd advies.

In de Wet Medezeggenschap Cliƫnten Zorginstellingen staat welke taken en bevoegdheden de CVR heeft.

Contact

Heb je vragen, opmerkingen of onderwerpen die belangrijk zijn voor het algemeen belang van alle cliƫnten van de Hartekamp Groep? Wil je meer weten over de werkzaamheden van de CVR? Of denk je erover zelf lid te worden van de CVR? Neem dan contact met ons op.

 

Zo bereikbaar mogelijk.

Vragen? Neem contact met ons op.
023 - 510 1400
Mail
Zorg aanvragen
Locaties