menuover ons

Of je nu cliënt bent, familielid of vertegenwoordiger van een cliënt. Heb je een klacht? Probeer het bespreekbaar te maken. Wacht daarmee niet te lang. Want hoe langer je wacht, hoe moeilijker het vaak wordt. Vind je het lastig om je klacht direct te bespreken met een medewerker van de Hartekamp Groep? Neem dan contact op met een vertrouwenspersoon. De vertrouwenspersoon gaat samen met je op zoek naar een oplossing.

Lukt het niet om een oplossing te vinden? Of denk je dat praten geen zin heeft? Dan kun je een klacht indienen bij de klachtenfunctionaris van de Hartekamp Groep. Dit kan per e-mail: klachten@hartekampgroep.nl of door een klachtenformulier in te vullen. We hebben twee klachtenformulieren: een klachtenformulier voor ouders en begeleiders en een klachtenformulier voor cliënten. In het klachtenformulier voor cliënten is alles iets eenvoudiger opgeschreven.

De Hartekamp Groep heeft ook een folder over de klachtenregeling. Daarin leggen we uit hoe je een klacht indient en wat er daarna mee wordt gedaan. Ook hiervan hebben we een versie voor ouders en vertegenwoordigers en een iets eenvoudigere versie voor cliënten.

Zo bereikbaar mogelijk.

Vragen? Neem contact met ons op.
023 - 510 1400
Mail
Zorg aanvragen
Locaties