menuover ons

Wil je meer weten over de zorg en ondersteuning die wij bieden? Of over de woonvormen en activiteiten van de Hartekamp Groep? Wil je met ons overleggen wat het beste bij jou, je kind of je naaste past? Of heb je vragen over indicaties, PGB, zorgtoewijzingen, Wmo-loketten, schuldhulpverlening etc.? De cliëntadviseurs van het klantbureau helpen je graag. Wat jij wilt en kunt, staat daarbij voorop. Het gaat om jouw leven en jouw mogelijkheden.

Bel ons: (023) 510 14 15 (maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur)
Mail ons: csp@hartekampgroep.nl
Bezoekadres: Delftlaan 327, 2024 CJ in Haarlem
Desgewenst kunnen we ook een afspraak bij je thuis of bij jou in de buurt maken.

Wil je je direct aanmelden voor zorg of ondersteuning? Vul dan het contactformulier in.

Als je je aanmeldt, vragen we ook persoonlijke gegevens aan je. Die gebruiken we om jouw vraag zo goed mogelijk in beeld te krijgen. We gaan vertrouwelijk met je gegevens om.

Hoe werkt het klantbureau?

Intakegesprek

Wanneer je je bij ons aanmeldt, nodigen we jou en de persoon die jou vertegenwoordigt uit voor een intakegesprek. Tijdens het intakegesprek kijken we wat jouw vraag precies is en hoe we die het beste kunnen beantwoorden. Ook praten we met jou over de financiering die nodig is. Zo nodig helpen we je bij het aanvragen van een WLZ- of Jeugdzorgindicatie of een WMO-beschikking.

Locatiebezoek

Meestal volgt na het intakegesprek een bezoek aan de locatie van je keuze. Je kunt kennismaken met de begeleiders en de cliënten van de locatie. Je kunt dan zelf ontdekken of die locatie echt bij je past. Daarna beslissen jij én het zorgteam of dit de locatie is voor jou. Is dat toch niet zo? Dan gaan we samen verder zoeken.

Plaatsing

Is er een locatie gevonden die bij je past? Dan zetten we alle afspraken daarover op papier. Kun je niet meteen bij de locatie terecht? Dan kom je eerst op een wachtlijst. Als je wilt kun je tijdens het wachten ondersteuning van ons krijgen. Bijvoorbeeld hulp thuis. Of misschien kun je wel al starten met de dagbesteding.

Ondersteuning

Wanneer je op de locatie van je keuze terecht kunt, houdt het werk van het klantbureau op. Maar misschien heb je ons later toch weer nodig. Bijvoorbeeld omdat je een nieuwe vorm van ondersteuning nodig hebt. Of misschien wil je doorstromen naar een andere locatie? Neem dan gewoon contact met ons op. Dan gaan we weer op zoek naar de beste plek. Samen met jou.

Zo bereikbaar mogelijk.

Vragen? Neem contact met ons op.
023 - 510 1400
Mail
Zorg aanvragen
Locaties