Wil je meer weten over de zorg en ondersteuning die wij bieden? Of over de woonvormen, werkmogelijkheden, dagbesteding, kinderdienstencentrum of behandelings- en therapiemogelijkheden van de Hartekamp Groep? Wil je met ons overleggen wat het beste bij jou, je kind of je naaste past? Of heb je vragen over indicaties, PGB, zorgtoewijzingen, Wmo-loketten, schuldhulpverlening etc.?

De cliëntadviseurs van het Cliënt Service Punt (CSP) helpen je graag. Wat jij wilt en kunt, staat daarbij voorop. Het gaat om jouw leven en jouw mogelijkheden. Je kunt ook de hulp inroepen van je ouders, je wettelijk vertegenwoordiger of belangenbehartiger. Ook zij zijn bij ons van harte welkom en kunnen meepraten over wat jou belangrijk is.

Wil je je direct aanmelden voor zorg of ondersteuning? Vul dan het contactformulier onderaan deze pagina in.
Eerst oriënteren op de mogelijkheden? Ook dan kun je contact met ons opnemen. Wij geven jou dan zo goed mogelijk advies dat past bij jouw vragen.

Als je je aanmeldt, vragen we ook persoonlijke gegevens aan je. Die gebruiken we om jouw vraag zo goed mogelijk in beeld te krijgen. We gaan vertrouwelijk met je gegevens om.

Bel ons: (023) 510 14 15 (maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 13.00 uur)
Bezoekadres: Zadelmakerstraat 150, 1991 JE Velserbroek
Desgewenst kunnen we ook een afspraak bij je thuis of bij jou in de buurt maken. Dat doen we in ieder geval als je van ons ambulante ondersteuning bij jou thuis wilt ontvangen.

Hoe werkt het Cliënt Service Punt?

Intakegesprek

Wanneer je je bij ons aanmeldt, nodigen we jou en indien nodig de persoon die jou vertegenwoordigt meestal uit voor een intakegesprek. Tijdens het intakegesprek kijken we wat jouw vraag precies is en hoe we die het beste kunnen beantwoorden. Ook praten we met jou over de financiering die nodig is. Zo nodig helpen we je bij het aanvragen van een Wlz- of Jeugdzorgindicatie of een Wmo-beschikking.

Locatiebezoek

Als er zicht is op een passende open plek volgt meestal na het intakegesprek een bezoek aan de locatie van je keuze. Je kunt kennismaken met de begeleiders en de cliënten van de locatie. Je kunt dan zelf ontdekken of die locatie echt bij je past. Daarna beslissen jij én het zorgteam of dit de locatie is voor jou. Is dat toch niet zo? Dan gaan we samen verder zoeken.

Plaatsing

Is er een locatie gevonden die bij je past? Dan zetten we alle afspraken daarover op papier. Kun je niet meteen bij de locatie terecht? Dan kom je eerst op een wachtlijst. Als je wilt kun je tijdens het wachten ondersteuning van ons krijgen. Bijvoorbeeld hulp thuis. Of misschien kun je wel al starten met de dagbesteding.

Ondersteuning

Wanneer je op de locatie van je keuze terecht kunt, houdt het werk van het CSP op. Het kan zijn dat je ons later toch weer nodig hebt. Bijvoorbeeld omdat je een nieuwe vorm van ondersteuning nodig hebt. Of misschien wil je doorstromen naar een andere locatie? Neem dan gewoon contact met ons op. Dan gaan we weer op zoek naar de beste plek. Samen met jou.

Sparq Jeugdhulp

Als je hulp nodig hebt voor een kind of jongere tot 18 jaar, dan kun je terecht bij Sparq Jeugdhulp.
Dit een samenwerking tussen de Youz, Kenter Jeugdhulp en de Hartekamp Groep. Onder de naam Sparq Jeugdhulp bieden wij jongeren en hun families tijdig de hulp die zij nodig hebben, binnen – en in samenwerking met – hun vertrouwde omgeving. Zo snel, licht en preventief mogelijk. Zo lang, specialistisch en uitgebreid als nodig. En zo dicht mogelijk bij huis.

Contactformulier Cliënt Service Punt

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Zo bereikbaar mogelijk.

Vragen? Neem contact met ons op.
023 - 510 1400
Mail
Zorg aanvragen
Locaties